domingo, 23 de marzo de 2008

Acrobàcies amb màgia

L'espectacle de Port Aventura Chinatown és un espectacle diferent als típics que es solien veure a la part de Xina. Chinatown barreja una gran ciutat occidental amb les traciocionals acrobàcies xineses. Es fan unes acrobàcies que no deixen indiferent a ningú per la seva espectacularitat. Tot això amanit amb un decorat molt adient i una música que transmet molt, sobreto moment que ballen els dos "enamorats" amb la cinta per l'aire.
L'espectacle comença amb un mag, enmig del públic, que amb humor i sobretot màgia introdueix al públic al món de somnis (això sí, cal dir que sembla que només parli amb els de entrada express, ja que es situa just davant d'ells). Apareixen coses típiques i quotidianes com arreglar la il·luminació, fer una pizza, o un robatori al carrer, tot banyat amb la màgia de les acrobàcies xineses.
Només dura 20 minuts que es passen volant i està situat al Gran Teatre Imperial. Fan forces sessions durant el dia, així que entre atracció i atracció es pot passar una bona estona.
Aquest és un video on apareixen algunes parts de l'espectacle, no es veu gaire bé, però era l'únic que he trobat que sortia la part del ball amb cintes per l'aire.





Avui ha estat un dia profitós a Port Aventura, tot i el vent que ha fet tancar forces atraccions, he pogut pujar a totes les que m'havia proposat i en una hora! Atraccions com Furious Baco, Huracan Condor, Dragon Khan, Stampida, El tren de la mina, i bé, atraccions-espectacle com Templo del Fuego i Sea Odissey.
També he vist bastants espectacles, però el que m'ha cridat l'atenció i crec que es mereixia l'entrada al blog era aquest.
Aquest és un video on apareixen algunes parts de l'espectacle, no es veu gaire bé, però era l'únic que he trobat que sortia la part del ball amb cintes per l'aire.

1 comentario:

Ninde dijo...

Hola nina!

Realment era d'esperar que fessis una entrada al blog sobre l'espectacle de Chinatown, jo la crítica la vaig acabar fent dels espectacles del parc en general, tot i que li vaig dedicar un paràgraf a aquest meravellós espectacle que em va encantar.
No sé si penjaré la crítica en sí, o si faré una entrada especial per aquesta obra, ja veurem. El que de moment sí que he pujat al blog és l'entrevista al Víctor i l'Aida. Si tens temps i t'avorreixes mira-te-la, viam què et sembla :).

Ah, per cert... perquè dius que barreja una ciutat occidental amb les acrobàcies xineses? Jo trobo que la ciutat és ben oriental, amb els seus executius estressats, les noies freakies típiques de les pel·lícules del Japó o Xina, i (ara vaig a dir una obvietat) els cartells en xinès!!! n_nU

Jeje... però sí, a la resta de comentari estic molt d'acord amb tu... un espectacle preciòs!! (I a destacar el mag que semblava que ens parlés només a nosaltres... jiji)

Petonets, i fins després!!