viernes, 30 de mayo de 2008

Jagger, el bambú i les abelles....

En honor del dia de l'Orgull Freak que es va celebrar aquest cap de setmana passat (i que hi vaig participar mirant Eurovisió), he decidit rebuscar les notícies freaks de l'any passat. I és que a l'assignatura de Rutines vam decidir fer un top 5 freak com a pràctica final en grup. Si no m'equivoco les notícies eren: fútbol al Vaticà, un home que es va passar 266 hores sense dormir per entrar al llibre dels rècords, la censura dels Teletubbis a Polònia (si no vaig errada), una cantant japonesa que canta amb els jugadors del barça, i una combinació de bambú i Mick Jagger.
Per variar, em va tocar la més surrealista de totes, la primera del top. A qui més li podia tocar? A la que sempre riu davant les càmeres. Doncs donem-li un motiu. Per descomptat vaig riure, bé, jo i tothom que estava a l'estudi de tv. Per intentar posar-se seriós...

Doncs aquí adjunto la notícia que vaig adaptar per la pràctica:

El cantant dels Rolling Stones, Mick Jagger ha intentat allargar el seu penis mitjançant picadures d’abelles. Jagger també ha usat aquests insectes per aconseguir ereccions prolongades i satisfactòries.
Segons sembla, el cantant ha fet servir aquest mètode arran dels comentaris que ha fet recentment la seva ex amant Janice Dickinson. L'ex supermodel nord-americana ha divulgat en un programa de la BBC que el membre del cantant dels Rolling s’ajusta més als cànons asiàtics que als occidentals.
Així, Jagger, de seixanta-tres anys, ha cobert el seu penis amb una canya de bambú i ha introduït varies abelles. Les abelles han inflat i han fet créixer de mida el penis, adaptant-lo a la mida del bambú. Aquest mètode es tracta d’un ritus iniciàtic de casament de l’Amazones. El líder indiscutible de les Seves Majestats Satàniques, ja s’hi havia sotmès durant el rodatge de la pel·lícula Fitzcarraldo el 1981. Jagger finalment no va poder participar en el rodatge de la pel·lícula per problemes aliens al ritus.
Sé més d'una persona que volia tornar a sentir la notícia, doncs aquí es podrà llegir sempre que es vulgui.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

ojo al dato! ojo al dato! ojo al dato!

caram quina periodista : *

I_I rock n roll my friend, rock n roll!!


fns ara!!! mandunguilleta meva jijijij

Ninde dijo...

Jajajajajaja!!

Què gran ets, tia!! M'encanta!! Va ser tant bo... Em vaig acabar amagant sota una taula perquè no em veiessis ni em sentissis riure... què malament...
xDDD

Però com se t'ha ocorregut penjar això al blog?? jijiji bonissim!

Doncs si, no?? Ens veiem dilluns que hem d'anar a recollir els diplomes, no?? jijiji

un petonet bonica!!

Senyal de plana dijo...

I la boca com se la va obrir...amb garfis?... i la llengua li va estira un camió tràiler o li va picar un escurço?... aquest tió esta fet de plastilina....jajajaja.
Ja ho veus potser que investiguis aquest temes.
Bon treball.
jaume.