viernes, 28 de marzo de 2008

A cuidar el planeta!

MAMA TIERRA - MACACO



Que difícil cantarle a tierra madre,/ que nos aguanta y nos vio crecer,/ y a los padres de tus padres/ y a tus hijos los que vendrán después,/ si la miras como a tu mama/ quizás nos cambie la mirada,/ y actuemos como el que defiende a los tuyos/ y a los que vienen con él,/ la raiz en mis pies yo sentí,/ levanté la mano y ví,/ que todo va unido, que todo es un ciclo,/ la tierra, el cielo y de nuevo aqui,/ como el agua del mar a las nubes va,/ llueve el agua y vuelta a empezar,/ Grite ,grite...o no lo ves??/ va muriendo lentamente,mama tierra...mother earth.../ No se trata de romper ventanas,/ ni farolas ni de cara,/ mejor romper conciencias equivocadas/ nadie nos enseñó ni a ti ni a mi,/ nadie nos explicó ni a ti ni a mí,/ mejor aprender, que corra la voz y quizás conseguir.../ Grite,grite...o no lo ves?/ va muriendo lentamente, mama tierra...mother earth.../ Oh mama reclama,/ se le apaga la llama,/ y esto no es de hoy/ de tiempos de atrás hoy.. / decadas degradando/ Ya mama reclama,/ se le apaga la llama,/ se la venden hoy,/ de lo que fue a lo que soy,/ se magnifican sus latidos hoy.../ llaman llaman../ mama tierra llaman../ ya que las manejan sin plan demasiadas cavan/ otras se caen luego frutos no dan/ llaman llaman../ mama tierra llaman.../ oidos sordos les hace el "man",/ miradas se tapan,/ contaminan hasta que eliminan/ Grite,grite...o no lo ves?/ va muriendo lentamente, mama tierra... mother earth
CONCURS:
A veure si sabeu dir qui surt en el videoclip!!! Qui n'encerti més tindrà premi! XDXD

5 comentarios:

Anónimo dijo...

hi sortim TOTS!
a no ser q no visquis al planeta terra, en aquest cas no hi sortiries.

*pq han de sortir una ulls verds i no uns lls foscos?, eheheheh per queeeeeeee.. U_U son més bonics, clar està :D

q he guanyat? O_o

Giovanni Cortese dijo...

que pasa!!! soc el senyor Cortés!! tinc l'ordinador xungo i ma costa conectarmi, aixi k em retrasare amb els coments, cuidet.

Ninde dijo...

Ep xiketa!!
Jurs... ets rapida, eh??
El comentari del Miralles no està acabat, però l'he volgut penjar per sentir que havia fet algo durant aquella classe... he pensat "total, l'acabaré aquesta tarda, i tampoc se'l mirarà ningú..." i collons!! Ja m'has comentat!!!
jejejjee... home, el tio ho va dir, que era la part avorrida, i a mi em va semblar que ell realment el que és, és músic i s'emocionava parlant de les seves cançons i el seu grup... mentre que no s'emocionava tant parlant dels seus llibres...
No sé, de tota manera ja dic que només és una opinió personal... el que passa és que no he acabat d'escriure el post!! xD
A viam si quan acabi t'agrada més el meu comentari sobre el llibre... jejeje

Bueno bonica... MOLT BON VIATGE!!! Espero (i de fet, sé) que t'ho passaràs com una nena!! jejejej

Ale, a gaudir molt del parc!!

Petonets i fins dilluns!!


PS: Per cert, ke també tinc pendent l'actualització del Vila-Matas xD i potser del traductor pel que va dir de traduir a Shakespeare... ja veurem!! ;)

Roger Haus dijo...

Hola Neus! que tal? com anem?
Està guapa la cançó! Mira, m'has agafat aburrit i com no tinc res millor a fotre jugaré al joc que has proposat :P

Per ordre d'aparició :
- Bebe, Guillermo Toledo, Macaco, Enrique Bunbury, Concha García Campoy, Kira Miró, Peret, Estopa, Amparo (Amparanoia) Kiko Veneno, Fito, Antonio Carmona, Frank T, Fernando Tejero, Muchachito Bomboinfierno, La Mary (Chambao), Ernesto Sevilla, John Sistiaga, Eva H, La Excepción, Morodo, Ariana Puello.

Dels raperos no m'hen he deixat ni un xD, però nhi ha 5 o 6 que no tinc ni puta idea de qui són. Ehem, el premi? XDDD
Adeuuuu! un petó! cuidat

Anónimo dijo...

q no has entès lo dels ulls? aviam...aviam U_u''''

en el video surten uns ulls verds, bé de fet, només surt un ull i es verd. el meu comentari ve arrel de que sempre, en els vídeos, han d'aparèixer ulls clars i no foscos, i la meva pregunta (perqueeeeeee) me la contesto jo sola : P

portam un pluto! i tu aviam si arrepleges a un franxute! i de paso si trobes una oferta pillan un per mi q tinc feina x a ell ( rentar la roba, treure la pols, comprar material...) ^^